Sıkça Sorulan Sorular

Çözümler

TÜRKKEP, KEP Hizmet Sağlayıcısı olarak, 25 Şubat 2013 tarihinde Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) tarafından, e-Fatura Hizmet Sağlayıcısı (Özel Entegratör) ve e-Fatura Saklamacı Kuruluş olarak da, 27 Eylül 2013 tarihinde Gelir İdaresi Başkanlığı’nca (GİB) yetkilendirilmiştir.

 

TÜRKKEP, Türk Ticaret Kanunu, Tebligat Kanunu ve Vergi Usul Kanunu kapsamında yasal düzenlemesi yapılmış olan, kayıtlı elektronik posta (KEP), e-Tebligat, e-Fatura, e-Arşiv Fatura ve e-Saklama hizmetlerini kurumsal ve bireysel müşterilerine yetkili hizmet sağlayıcı olarak tek noktadan sağlayabilen ülkemizin ilk ve tek güven kurumudur. TÜRKKEP, ayrıca e-İmza, e-Defter ve e-Mutabakat çözümleri ile KEP İleti Yönetim Sistemi (KEP Assist), KEP Gateway, e-Fatura Yönetimi Sistemi ve e-Fatura İtiraz Sistemi çözümleri ve entegrasyon hizmetleri ile de kurumsal müşterilerine uçtan uca katma değerli çözümler ve hizmetler sağlamaktadır.