Sıkça Sorulan Sorular

TÜRKKEP, e-Fatura entegrasyonlarında gelen faturaların hızlı ve etkin bir şekilde yönetilebilmesi için e-Fatura İleti Yönetim Sistemi (FİYS) sunmaktadır. FİYS’in temel amacı sisteme çekilen faturaların muhasebeleşmeden önce yetkili/sorumlu ve masraf merkezi bazında belli kriterler bazında dağıtımını sağlamak ve şirket özelindeki onay süreçlerine sokmaktır.

Bir veya birden fazla organizasyona ait faturaların tek bir dağıtım kanalı üzerinde toplanması sağlanmakta ve böylelikle de organizasyonel dağınıklığın önüne geçilmektedir.

Bir e-fatura üzerinde görünen her bir parametre, değer veya açıklama bir kriter olarak alınabilmekte ve bu kriterlere göre dağıtım/yönlendirme kuralları atanabilmektedir. Bu sayede departman veya kişiler, ilgili satın alımlarına yönelik faturalara doğrudan erişebilmekte, satınalım siparişleri ile gelen faturayı eşleştirebilmektedirler.

Sınırsız sayıda kurallar seti ve onay aşamaları atanarak her şirketin kendi organizasyonel yapısı uyarlanabilmektedir.

Her bir onay sahibi veya sorumlu kişi kendi fatura havuzuna yeni faturalar gelmesi durumunda e-posta ile uyarı almakta, periyodik olarak üzerinde işlem görmemiş faturalar için hatırlatmalar iletilmektedir.

Herhangi bir kural tanımına uymayan faturalar ise ana dağıtım havuzuna düşmekte ve dağıtım sorumlusu tarafından onay sorumlusu belirlenerek organizasyona dağıtılmaktadır.

FİYS içerisindeki her bir dağıtım ve onay süreci kayıt altında tutulmakta, geriye dönük tüm faturaların izlediği onay süreçleri izlenebilmektedir.

Çözümler hakkında ayrıntılı bilgi almak için basvuru@turkkep.com.tr adresine e-posta gönderebilir veya 0 850 470 0 537 nolu hattan TÜRKKEP Müşteri Hizmetleri’ni arayabilirsiniz. Ya da aşağıdaki iletişim formunu eksiksiz doldurarak ilettiğinizde müşteri hizmetlerimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.