Sıkça Sorulan Sorular

KEP İleti Yönetim Sistemi (KEP Assist)

KEP İleti Yönetim Sistemi (KEP Assist), kurumların KEP iletileri ile ilgili iş süreçlerini etkin ve verimli bir biçimde yönetmeleri için geliştirilmiş bir platformdur. KEP Assist, kurumların KEP ile ilgili önemli iş ihtiyaçlarını karşılar.

İşlem Yetkilisi Olmayan Çalışanları Güçlendirin

Standart KEP webmail yalnızca İşlem Yetkililerinin erişimine açıktır. Gelen KEP iletilerini diğer çalışanlara yönlendirmek ve gönderilecek KEP iletilerini oluşturmak İşlem Yetkilileri üzerinde ciddi bir iş yükü oluşturur.

KEP Assist ile gelen KEP iletilerini muhaberat birimi mantığı ile İşlem Yetkilisi olmayan çalışanlara ek iş yükü oluşturmadan yönlendirebilirsiniz. Ayrıca, KEP Assist ile İşlem Yetkilisi olmayan çalışanların gönderilecek KEP iletilerini oluşturmalarına imkan tanır ve İşlem Yetkililerinin iş yükünü yalnızca gönderilen KEP iletilerinin imzalamasına düşürebilirsiniz.

Dosya Eklerini Kolayca İmzalayın

Göndereceğiniz KEP iletilerine eklediğiniz dosyaları şirket yetkililerine imzalatmanız gerektiğinde, imza yetkililerinin elektronik imza kullanması gerekir. Özellikle müşterek imza (çoklu imza) gerektiren dosyalarda, süreç yönetilmesi zor bir hal alır.

KEP Assist ile ek bir çözüme gerek duymaksızın KEP iletilerine eklediğiniz dosyaların şirketiniz imza sirkülerindeki yetkililer tarafından elektronik imza ile imzalanmasını sağlayabilirsiniz. Tek seferde birden çok dosyayı, birden çok yetkilinin imzasına gönderebilirsiniz. İmza yetkilileri KEP Assist sayesinde bilgisayarları ve e-imzaları ile her yerden her zaman doküman imzalayabilirler.

KEP İletileri ve Delillerini Arşivleyin

Gönderilen ve alınan KEP iletilerini arşivlemek, KEP hesabı sahiplerinin en önemli sorunudur. Herhangi bir hukuki durumda ilgili KEP iletisini, ilişkili KEP delillerini de edinerek, elektronik haliyle ilgili makama sunmanız gerekir.

KEP Assist gelen ve giden tüm KEP iletilerini ve ilgili tüm KEP delillerini, delilleri iletilerle ilişkilendirerek arşivler. KEP delilleri ait oldukları KEP iletileriyle birlikte kullanımınıza sunulur.

KEP Assist, KEP ile ilgili iş süreçlerinizin darboğaza maruz kalmadan, hızlı, etkin, kesintisiz ve verimli sürdürülmesini sağlar.

Çözümler hakkında ayrıntılı bilgi almak için basvuru@turkkep.com.tr adresine e-posta gönderebilir veya 0 850 470 0 537  nolu hattan TÜRKKEP Müşteri Hizmetleri’ni arayabilirsiniz. Ya da aşağıdaki iletişim formunu eksiksiz doldurarak ilettiğinizde müşteri hizmetlerimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.