Sıkça Sorulan Sorular

Kurumsal Entegrasyon amacıyla TÜRKKEP Webmail uygulaması (veya KEP Assist ve KEPGW) kullanılmadan KEP iletilerini almak/göndermek amacıyla hazırlanan web servis hizmetidir. Bu web servisini kullanarak KEP alım ve gönderim işlevleri ile kurum içi uygulamalara entegrasyon sağlanılabilir.

KEP Entegrasyon Bağlantı Servisi Kullanım Koşulları:

  • TÜRKKEP KEP(Kurumsal Elektronik Posta) adresi olan bütün kurumlar kullanabilir.

Paket İçeriği:

  • KEP(Kurumsal Elektronik Posta) Alım Servisi:
    • Gelen(Inbox) Kutusu Listeleme,
    • Gelen(Inbox) kutusundan KEP iletisi alım,
    • Gelen kutusu KEP iletisi silme,
    • Giden (Sendbox) kutusu KEP listeleme,
    • Giden (Sendbox) kutusu KEP iletisi alımı,
    • Giden (Sendbox) kutusu KEP iletisi silme.

Çözümler hakkında ayrıntılı bilgi almak için basvuru@turkkep.com.tr adresine e-posta gönderebilir veya 0 850 470 0 537 nolu hattan TÜRKKEP Müşteri Hizmetleri’ni arayabilirsiniz. Ya da aşağıdaki iletişim formunu eksiksiz doldurarak ilettiğinizde müşteri hizmetlerimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.