Sıkça Sorulan Sorular

Kurumsal KEP Hizmetleri ve Kullanım Alanları

TÜRKKEP’le kurumunuzun tüm yazışmalarını ve belge paylaşımlarını, maaş ödeme talimatlarını, bordro ve fatura gönderimlerini, hesap mutabakatlarını, sözleşme gönderimlerini ve alımlarını Kayıtlı Elektronik Posta (KEP) aracılığıyla dakikalar içinde yasal geçerli ve güvenli bir şekilde yapabilirsiniz. Kağıt, arşiv, postalama ve işlem maliyetlerinin düşürülmesi ve zaman kayıplarının azaltılmasını sağlar. Resmi, ticari işlemlerin hızlı ve verimli biçimde yürütebilirsiniz.

Bireysel KEP Hizmetleri ve Kullanım Alanları

Bireysel Kayıtlı Elektronik Posta (KEP) hesabı sahipleri TÜRKKEP ile özel, ticari ve hukuki tüm yazışma ve belge gönderimlerini vakit harcamadan, güvenle, düşük maliyetle ve doğaya katkıda bulunarak gönderebilirler. Bireyler günlük hayatlarında KEP’i, online alışveriş siparişleri, e-Fatura, banka talimatları, başvuru, dilekçe, kredi kartı hesap özeti dökümleri, ihtar/ihbar, sözleşme, tebligat, e-ticaret işlemleri, ihale teklifleri gibi sayısız alanda kullanabilirler.