Sıkça Sorulan Sorular

TÜRKKEP, e-Saklama ile Veri Kaybına Son!

TÜRKKEP, e-Saklama ile Veri Kaybına Son!

11 Nov 2016

Gelir İdaresi Başkanlığı mükelleflerini uyarmaktadır; elektronik fatura, defter ve belgelerini mutlaka farklı lokasyon ve ortamlarda yedeklemeleri gerektiğini ve bu sayede ortaya çıkacak olumsuz durumların önüne geçilebileceğine dikkat çekiyor.

TÜRKKEP veri kayıplarının önüne geçmek için şirketlere yasal geçerli e-saklama hizmetini sunuyor. Siber saldırılar, donanım veya insan kaynaklı hatalar, şirketlerin e-fatura, e-defter ve geri kalan ticari verilerinde kayıp olması durumunda zor durumda bırakabiliyor.

TÜRKKEP e-Saklama hizmeti; KEP, e-Fatura, e-Defter, e-Arşiv Fatura verilerinin yanında resmi, hukuki, ticari, her türlü bilgi ve belgenin elektronik ortamda yasal geçerli saklanmasını sağlamaktadır. Şirket belgeleri yanında tüm kişisel veriler de güvenle yedeklenebilir. Mevzuata ve uluslararası standartlara uyumlu olarak iki ayrı veri merkezinde yüksek teknolojiye sahip, yedekli sistemlerinde, istenen kapasitelerde ve sürede saklama yapılabilecek şekilde hizmet sağlıyor.

Kurumlar, iş süreçlerine göre kendi bünyesindeki yedekleme sistemleri yerine temel ihtiyaçlarına uygun olarak saklama alanını kullanarak maliyetsiz, güvenilir, hızlı ve esnek çözümlerden yararlanabiliyor.”

Güven kurumu TÜRKKEP, yasal geçerli ve güvenli e-saklama hizmetini; Türk Ticaret Kanunu (TTK) kapsamındaki KEP düzenlemelerine göre aldığı yetkiyle sunuyor. Aynı zamanda Vergi Usul Kanunu (VUK) kapsamında GİB (Gelir İdaresi Başkanlığı) tarafından yapılan e-fatura ve e-defter düzenlemeleri çerçevesinde aldığı “Saklamacı Kuruluş” yetkisiyle tüm belgeleri saklayabiliyor.