Sıkça Sorulan Sorular

Hakkımızda

TÜRKKEP HakkındaTÜRKKEP Hakkında

 

TÜRKKEP, KEP Hizmet Sağlayıcısı olarak, 25 Şubat 2013 tarihinde Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) tarafından, e-Fatura Hizmet Sağlayıcısı (Özel Entegratör) ve e-Fatura Saklamacı Kuruluş olarak da, 27 Eylül 2013 tarihinde Gelir İdaresi Başkanlığı’nca (GİB) yetkilendirilmiştir.

TÜRKKEP, Türk Ticaret Kanunu ve KEP Sistemi’ne ilişkin usul ve esaslar hakkında yönetmelik ve tebliğler kapsamında yasal düzenlemesi yapılmış olan, Kayıtlı Elektronik Posta (KEP), e-Yazışma, e-Fatura, e-Arşiv Fatura, e-Defter ve e-Saklama hizmetlerini kurumsal ve bireysel müşterilerine yetkili hizmet sağlayıcı olarak tek noktadan sağlayabilen ülkemizin ilk ve tek güven kurumudur. 

TÜRKKEP, ayrıca e-İmza, e-Defter ve KEP Mutabakat çözümleri ile KEP Assist, KEP Gateway, e-Fatura Yönetimi Sistemi ve e-Fatura İtiraz Sistemi çözümleri ve entegrasyon hizmetleri ile de kurumsal müşterilerine uçtan uca katma değerli çözümler ve hizmetler sağlamaktadır. TÜRKKEP sektöründe ilk yerinde Ar-Ge Merkezi olarak yenilikçi çözümler üretmektedir.

 

Kurumsal Sunum

TÜRKKEP ile hayatınızı kolaylaştırın

Bizi daha yakından tanımak için kurumsal sunumumuzu inceleyin