Sıkça Sorulan Sorular

e-İmza Çözümleri Sıkça Sorulan Sorular

e-İmza, başka bir elektronik veriye eklenen veya başka bir elektronik veriyle mantıksal bağlantısı bulunan ve kimlik doğrulama amacıyla kullanılan elektronik veriyi ifade eder.

e-İmza, 5070 Sayılı Elektronik İmza Kanunu uyarınca, ıslak imza ile aynı hukuki geçerliliğe sahiptir. Elektronik işlemlerde gönderilen bilginin yolda değişmediğini, gönderen kişiye ait olduğunu ve inkar edilemeyeceğini garantiler. e-İmza, elektronik ortamda gerçekleşen işlemlerde kişilerin kimlik bilgilerinin doğruluğunu garantiler.

e-İmza başvurunuza ilişkin ödemenizi aşağıdaki yollarla yapabilirsiniz.:

İlgili tutarı başvuru formunda yer alan banka hesap numaralarına havale yolu ile gönderebilirsiniz.

İlgili tutarı başvuru formunda yer alan banka hesap numaralarına EFT yolu ile gönderebilirsiniz.

Başvuru formunun sonunda yer alan kredi kartı alanlarını doldurarak, kredi kartı yolu ile yapabilirsiniz. Banka hesap numaralarımız için tıklayın.

Kişilerin e-İmzasının oluşturulabilmesi için kimlik kontrollerinin yapılması zorunludur. Bu işlem dört şekilde gerçekleştirilebilir.

Adreste Kimlik Kontrolü ve Kurulum Hizmeti tercih edilerek,

Noter aracılığıyla,

TÜRKKEP ofisine gelerek,

Kurumsal Başvuru Sözleşmesi imzalayarak (çok kullanıcılı kurumlara özel)

Adreste Kimlik Kontrolü ve Kurulum Hizmeti yalnızca TÜRKKEP tarafından sunulan opsiyonel bir hizmettir. Elektronik imzanın oluşturulabilmesi için kişilerin kimlik kontrolünün yapılması zorunludur. TÜRKKEP bu hizmeti ile, belirlenen gün ve saatte adresinize gelerek kimlik kontrolünüzü gerçekleştirir. Bunun için 7/24 Müşteri Destek hattımıza ulaşabilirsiniz.